trött på allt just nu.. igen!

Jaha då kom man hem från Ung vision, äntligen! Kollade i brevlådan och så ett brev från CSN, då vill dom att jag ska betala 10782 kr innan den 30 november.. Så nu är jag mindre glad. Hur hade dom tänkt att jag skulle kunna betala 10000 bara så ?! Jag har inget jobb.. Men jo visst jag kan ju råna en bank så kan ni få era pengar sen. Usch, less på allt just nu. Fast sen å andra sidan så är jag inte deppig och så nu för jag är så fruktansvärt van. Så fort det börjar bli bra för mig och jag inte har några problem så är det alltid något skit som ska ploppa upp. Så jag orkar inte deppa av detta nu. Känns inte lönt..

Läser ni något i en tidning om att en bank har rånats, så är det jag ;) hahaha!

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback