Ung vision.

Om jag skriver fel nu så är det för att jag har skrollat så min bild är jätte liten på datorn. Bara för att ingen ska se vad jag sysslar med haha. Tror inte det är så uppskattat att jag skriver blogg istället för att söka jobb o så viadre. Men egentligen så tror jag inte det spelar nån roll. För alla sitter på facebook hela tiden och så vidare. Jag kom hti 13 och det enda jag har gjort är suttit på msn och facebook. Och det är antagligen vad jag kommer göra till klockan 16 . så jävla onödigt och va här när man inte gör ett jävla skit!

Sov hos hjärtat i natt. Var knappt så jag ville gå upp i morse, bara för det är så mysigt och ligga bredvid honom. Så jag låg och drog mig i 2 timmar haha!

Idag efter detta så ska jag hem.

Skriver senare..

/Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback