Vill sova!

Ja då är jag uppe. Hade satt min klocka på 9 för det var meningen jag skulle upp då. Men så har man knappt kunnat sova inatt. Så det blev att man gick upp halv 11 istället. Inte bra, för nu är jag stressad. Ska ta tåget redan kvart över 12 och sen bussen från knutan 12.37. Så jag kommer ju ändå i tid men jag hade velat vara uppe vid 9 för då hade jag inte behövt stressa. Nu hinner jag knappt dricka mitt kaffe. Ska hinna duscha och så också. Så det är ångest :P  . Dom håller på och riva vår balkong nu också, så dom dönar värre än något annat. Kul och vakna till!

Tur man har musik som man kan vakna till lite, även om jag inte hör musiken så mycket för dom river balkongen haha. Men vad ska man göra. Kan ju inte be dom sluta haha, för då får vi ingen balkong :P.

Nej nu har jag inte tid att skriva mer. Om tio minuter ska jag in i duschen och innan dess vill jag ha hunnit dricka en kopp kaffe!

Ska ju hem till hjärtat idag, men får se om det blir så för jag är riktigt jävla trött eftersom man har vaknat 111 gånger inatt. Men jag kanske vaknar till efter man har suttit på skit tråkiga ung kompetens.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback