14 Oktober.

Kom hem för ungefär en timme sedan. Har precis kokat kaffe och damsugat min data , den va inte lite dammig kan jag säga ;) Var nog på tiden att jag gjorde det. För innan lät den som fan när man hade den på men nu är den tyst!

Var hemma hos min syster och hennes sambo igår och hjälpte dom sen kom hjärtat och hämtade mig och så åkte vi hem till honom. Han spelade WoW i en timme och jag läste skvaller tidningar. Sen kollade vi film och mös :)

Idag ska jag ta det lugnt. Åker hem till Linus imorgon igen!

I helgen blir det inte fest, så det är inte lönt ni frågar ;) .

FAN kom precis på att jag glömde ringa csn idag IGEN !! Fan jag har fan ingen hjärna kvar. MÅSTE ringa dom så snabbt som möjligt ju. Annars blir det ingen utbildning.

Nu ska jag kolla rundor lite på internet, eftersom jag inte har något annat att göra. Fan asså jag hinner inte komma hem fråns jag blir rastlös. Jobbigt värre..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback