29 Oktober

God morgon :)

Gammal bild på mig och Sara xD


Har sovit hur bra som helst, inga mardrömmar! Så det är nice. Sitter och dricker mitt morgon kaffe nu och röker en cigg. När jag har vaknat till så ska jag duscha och fixa till mig sen ska jag hem till Sara och umgås :). Sen när kvällen är kommen så ska man hem till hjärtat och kolla film och mysa. Finns inget bättre<3.

 

Har klarat min soppdiet 3 dagar nu :) Fjärde dagen idag. Går faktiskt hur bra som helst. Bättre än jag trodde. Även om man börjar bli riktigt trött på soppa nu haha. Men jag ska inte ge upp och jag vet jag kommer klara detta i en månad. Som sagt, till den 28 november så äter jag soppa! Så får man se om man går ner något över huvud taget, men det hoppas jag för annars blir man lite arg när man har käkat soppa i mer än en månad haha.

 

Tosse hade inte fått något brev från utbildningen idag :(. Så då har antagligen inte jag fått det iheller. SUCK! Måste dom väntat till sista dagen i veckan innan man får veta om man kommer in eller inte?! Nej så man får väl ett brev imorgon. Dom sa ju denna veckan så. Och får jag inget brev imorgon så blir jag smått irriterad haha. För jag vill veta NU NU NU!!

 

Puss&Kram


Kommentarer
MESTELSA

hejhej!

vad händer nu i helgen?



www.mestelsa.blogg.se

www.mestelsa.blogg.se

2009-10-29 @ 12:39:21 URL: http://mestelsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback