Atatataa


Bilderna är inte från igår, de är från olika tillfällen :P

Igår va jag hemma hos min syster först och så. Sen stack jag till stan och träffade hjärtat och Dk. Sen åkte vi hem till Sara och Tobias där även Marie, Kim och Andre va. Satt och spela kort, snacka och drack lite. Trevligt :). Sen stack jag, hjärtat, Dk, Marie och Kim till Utposten och va där nån timme. Sen fick jag och Marie för oss att vi skulle testa gå in på Cantina HAHA! Vakten bara ja hur gammal e du? Jag är 28 svarade jag då haha. Men nej han gick inte på det haha. Sen åkte jag och hjärtat hem till honom och sov. Snackade först en massa utanför han.

Idag ska jag bara ta det lugnt. Var egentligen meningen jag skulle dratt på fest med Linus och Dk men jag orkar inte. Är skit trött och har ändå inga pengar till dricka. Så jag skiter i det idag.

Nej nu ska jag fixa nån film som man kan somna till haha, är riktigt seg i huvet asså.

Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback