Att man orkar.

Att en jävla person kan göra en på dåligt humör minst 2 gånger på en dag, går en på nerverna under hela tiden man är i närheten av personen. Fattar inte hur jag har orkat med det hela mitt liv. Det blir fan bara jobbigare och jobbigare hela jävla tiden. Och nu är jag bara så fruktansvärt trött på det. Jävligt tur man kan kontrollera sig själv ibland och tur man inte e nått psycho för då hade jag fan dödat denna människan för länge sedan haha.

Tänk ändå så fruktansvärt mycket saker man går och stör sig på som man aldrig gör något åt. Utan bara låter det vara istället. Okej, kanske inte är så för alla, men för mig är det så. Men nu är det så att jag är för snäll i vissa fall, även om jag kan vara uppkäftig och kaxig som vissa säger. Men jag är oftast för snäll och tar andra i första hand och skiter i allt. Men nu orkar jag inte mer. Allvarligt talat så är jag bara SÅ trött på alla jävla människor. Den ena är mer gast än den andra. Haha ja jag är jävligt negativ nu. Men så e det! Tvingar inte er och läsa, så det så ;).

Okej, jag vet inte hur jag kommer in på detta nu. Men det som verkligen stör mig MEST är personer som snackar så jävla mycket skit om precis allt och alla och sen umgås med dom som dom snackat skit om. Och när dom väl umgås med personerna dom snackat skit om så är det helt bortblåst och då är dom "bästa vänner" och så vidare. Tänk egentligen. Om någon sitter och snackar skit om alla till dig.. Då är det 100% säkert på att hon/han går och snackar skit om dig till andra också. Det är bara så. Och ja jag känner personer som är väldigt falska. Vem de är behöver ingen bry sig om, för det kommer jag inte säga iheller. Men i alla umgängeskretser finns det alltid minst en som är falsk, en som är för snäll, en som är otroligt korkad och så vidare.. haha!

Jag verkligen hatar människor ibland. Kan inte hjälpa det. Men ibland vill jag bara skjuta ner varenda en haha. Okej, nu lät jag lite psycho kanske. Men jag skulle ju inte få för mig att skjuta en person, så ni vet.

Människor är falska och egoistiska. Det är bara så!

Jag fattar egentligen inte att jag har den killen jag har. Han är nog bra på alla sätt, även om han kanske har någon dålig sida så har han ändå allt som jag vill att en kille ska ha. Den första jag någonsin har kunnat lita på och jag tycker om honom otroligt mycket. Glad att jag träffade dig :)<3



Och sen om folk har något emot vårt förhållande som jag vet att vissa har, jag vet även varför dom har det. Men ja, iallafall så bryr jag mig inte ett jävla dug. Ni kan säga exakt vad ni vill och snacka hur mycket skit ni vill.. Om ni nu mår bättre av det :) . För så här bra har jag inte mått på länge. Och han har fått mig att bli en bättre person och det är jag sjukt glad över.

Nej nu ska jag sova, för har inga cigg och då pallar jag inte vara uppe!
God natt alla egoistiska och falska människor ;) haha skämt o sido..

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback