Buuuu :P


Asså detta börjar bli lite scary nu. Varenda gång jag går och lägger mig så typ vid klockan 01-02 på natten så börjar det hörs en massa ljud. Precis som om mina grannar springer rundor. Men dom är typ gamla så jag vet att dom inte är uppe nu. Så gick jag på toa så hördes det ljud uppifrån typ. Och nu precis var det precis som om någon knackade på min dörr :( Nu är jag rädd haha. Håååe varför kunde inte du varit här nu hjärtat?! :(

Ajja, får väl försöka sova ändå! Hade varit kul och filma när man sov, men nej tack, ser jag något spöke så skiter jag mig i näven haha. Eller jag lär nog skita i sängen haha. Nä nu är jag bara äcklig. Så nu skiter jag i och skriva!

GodNatt & SovGott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback