Dåligt morgon humör

Gud va roligt att vakna klockan 8 på morgonen av att idioter river trappan här utanför min dörr. Typ GOD MORGON på er med! Fan har bara lust och gå ut och slå ner dom allihopa haha. Har bara sovit 3 jävla timmar i natt. Så hur jag ska kunna orka någonting idag vete fan. Klockan är nio nu och jag sitter och dricker kaffe haha. Usch vad irriterad jag är. Är dom verkligen tvungna att börja riva trapp jävlen så tidigt? Ni ska ha tur ni inte är hemma hos mig nu, då hade ni fått stå ut med mitt helvetes morgon humör haha. Fråga Linus ;) han vet. Fast såhär sur har jag dock inte varit..

Just de.. Bilderna jag la upp igår på mig i rött här.. Det är jag som har photoshopat lite haha, så nej jag har inte rött hår än. Men det kommer senare :)

Nu ska jag dricka mitt kaffe och hoppas på att byggnads arbetarna där uta ramlar ner från trappan och bryter nacken haha, va snäll jag är :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback