Denna gången ska jag INTE ge upp !


Japps nu börjar jag tjata igen om att jag ska gå ner ;). Men denna gången SKA jag fan inte ge upp. Jag ska ta mig fan bli som hon på bilden haha. Kommer ju ta ett tag men nu ska jag inte ge upp. Jag har fått ett litet tips av en person :) Så nu blir det Soppdiet haha. Haha innan var det nudeldiet och sen var det grönsaksdiet typ. Men sket i båda två haha. Men man säger väl 3dje gången gilt? eller ;). Jag har en månad på mig till jag fyller år och jag ska köra dieten till dess. För att se om den funkar. Kommer ju även bli att man tränar lite och så också. Men i en månad framåt så är det soppa som gäller :). Jag började med det idag. Så nu får man se hur mycket man går ner också.

Blev champinjon soppa idag :)
GOTT !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback