Fredag

Sitter hemma och kollar på idol just nu, dom kör michael jackson låtar ikväll så därför jag kollar. Men ingen som är speciellt bra faktiskt. Blev ingen utgång ikväll, men det är bara skönt! Hade inte ens lust idag, har haft så ont i magen hela dagen så hade inte haft orken till det i vilket fall som helst.

Igår var jag hemma hos Mimi med Linus och kolla film och snacka och så. Stack hem idag vid 17 tiden. Skulle egentligen varit hemma hos hjärtat nu men kände att det inte hade varit så roligt för honom att umgås med mig idag. Jag är väldigt gnällig när jag har sån här värk i magen som jag har idag. Så jag åkte hem. Så får han ha roligt med sina killkompisar och festa istället :).

Underbart att man kan lite på sin pojkvän när han är ute och festar utan mig! Första gången jag har kunnat lita på en kille så mycket som jag litar på honom och det är skönt som fan. Jag är bara Din hjärtat och det vet du och jag hoppas det kommer förbli så <3.

Imorgon ska jag hem till dig och mysa :)

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback