Gårdagen och idag.

Igår var jag som sagt på arbetsförmedlingen. Sånt möte där man skulle lyssna på en kille som snacka en massa. Skit tråkigt. Är i en grupp med 11 stycken miffo ahaha. Sen efter det så stack jag iväg till vägledningshuset och snackade med värsta surkärringen som skulle veta allt om vrf jag ville börja denna utbildningen osv. Men jag sökte iallafall in på den så. Så nu har man allt fixat. Känns skönt! Så får man reda på nästa vecka om jag kommer in på utbldningen eller inte, men jag hopaas som fan att jag gör det. Sen efter det stack jag hem till hjärtat. När jag kom hem till han så låg han och sov haha så jag väckte han ;). Sen träffa vi Dk och körde rundor lite och så + käka på mcdonalds, goooott :P haha. Sen hem till hjärtat igen och kollade på "Paranormal Activity" skriver mer om den filmen sen. Japps sen somnade jag och han satt uppe och spelade ett tag som vanligt haha.

Idag så vaknade jag rätt sent men hjärtat vaknade senare, så det så ;). Så drack vi kaffe och så. Sen träffa vi Dk och Rille och stack till Väla med dom. Och dom tre testade typ 70 olika mössor, den ena fulare än den andra haha. Sen stack vi till mcdonalds haha. Och sen körde dom mig hem :).

Idag blir det lugnt.

Vet inte om det blir att man festar i helgen eller inte. Får se vad som händer. Men just nu känner jag inte alls för det. Men får se som sagt. Annars får jag kolla vad hjärtat ska göra, så kanske man stickr hem till honom ohc myser istället :).

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback