GodNatt

Nu ska jag strax gå och lägga mig, intressant va? haha. Har inte gjort så mycket hemma. Käkade precis en äggmacka, gott ;) . Blev lite sugen på att spela WoW nu fast vete fan om jag orkar haha. Får se hur jag gör ! Kom precis på att jag inte kan spela haha. Så det blir att jag kollar film istället, kommer antagligen somna till den haha.

Iallafall så har jag kommit fram till att jag inte ska ha fest när jag fyller år den 28 november. För jag ska fira det hos min syster för hon fyller år två dagar efter mig, så vi firar tillsammans. Men antagligen blir det någon helgen efter. MEN som sagt så blir det ingen supe fest. Utan vi kommer vara några stycken som äter och dricker lite och sen spelar spel och umgås och så. För jag pallar inte supa bort min födelsedag som jag gjort alla andra år. Men får se hur det blir. Har inte bestämt om jag ska ha något över huvud taget än. Den tiden den sorgen, är ett tag till dess.

Fan tråkigt att man ska sitta hemma och glo ända till Torsdag, bara för man är fattig som en lus haha. Har inga pengar alls och kan inte låna mer av min familj haha. Så får inte träffa hjärtat fråns på torsdag :( Jobbigt värre hehe.

Nu blir det film :). GodNatt

Tråkigt sova utan din närhet hjärtat :( 10/10-09 <3

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback