Hej hopp

Väntar på att min mamma ska komma hem så att jag kan ta bussen hem till Mimi. Ska dit ikväll med hjärtat och umgås. Kolla film och snacka och så! Har sån sjuk ångest över att jag klippte mig :P. Fan gjorde jag hel lugg för?! Ibland tänker inte jag. Nog snyggt det är nu då haha. Blöö på mitt hår! Fan gå och hämta det håret hon klippte av och klistra fast det igen haha. Första och sista gången jag gör äcklig hel lugg. Ajja, ska inte tjata om det mer nu haha. Käkade äckel pizza innan så man har ångest för det med haha. Ful frisyr och pizza som gör en fet haha. Orka mig! Ääh är på tråkigt humör idag, inget blir som jag vill. Säkert något mer som kommer gå fel, bara vänta..

Sista jag skriver idag.
Höres!


Puss&Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback