Hej igen

Då har man precis duschat så nu ska man bara klä på sig och sminka sig och allt annat. Sen kommer antagligen min syster och hennes kille och hämtar mig vid 14 tiden, kanske innan. Dom har lagt nytt golv hemma hos dom i 2 rum så därför har dom tagit ut alla jävla grejer och nu ska vi sätta in skiten där igen, drygt som fan haha. Sen ikväll ska jag hem till hjärtat och mysa :) . Så kommer antagligen inte skriva mer från imorgon när jag kommit hem.

Nu ska jag göra ve mig innan man får ett samtal av min syster.

Puss&Kram


Kommentarer
Anonym

kan du vara snäll o gå in o kolla på¨texterna jag har skrivit, gillar du dom inte så ska jag ställa mig i skamvrån.



/Beloni

2009-10-13 @ 19:03:02 URL: http://beloni.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback