Hello :)

Sitter hemma och gör absolut ingenting, så jag har jätte roligt. Försökte rita innan men det blev inte bra så jag skiter i det haha. Nu sitter jag och dricker ett glas champange haha. Mamma hade hittat en flaska på sitt jobb så.. Ska antagligen gå och lägga mig snart. Har knappt några cigg och utan cigg kan inte jag sitta uppe.

Imorgon ska jag ringa till CSN också ska jag kanske färga håret ;), Vilken färg det blir har jag inte bestämt än men det lär ni få se senare ! Om det blir bra, annars får ni inte se hahaha! Vet nog vilken färg jag ska ha ;) Sen ska jag nog möta hjärtat i stan och sen åker vi hem till honom.

Vilken hårfärg tycker ni jag ska ha?!
BLONDT?
SVART?
BRUNT?
RÖTT?


Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback