Irriterad till max just nu !

Gud va arg jag e , jag e så arg så jag fucking skakar. Vill bara slå i sönder något!!!!!!!!!!!!!

Imorgon ska jag sitta hemma som en idiot och ruttna. För jag kan aldrig festa mer. För antingen så e alla skit tråkiga eller en annan sak som jag itne tänker skriva. Så ja VA ROLIGT JAG SKA HA DET IMORGON!!!!!!!!!!

JA jag vill festa imorgon, men nej det blir inget med det. Jag ska tydligen bli fucking nykterist, blir alla nöjda då?

OCH det blir ingen fucking fest när jag fyller år. För nu är man ovänn med Marie och sen så kan man ju inte ta hem folk till en för det händer alltid skit.

Är så helvetes arg just nu... FYFAN! Jag kokar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback