Irriterad

Varför kan jag inte bara få va på bra humör en endaste dag?

Varenda jävla dag så ska en person göra mig på dåligt humör. Jag är så fruktansvärt trött på det. Och sen att du alltid ska få det till att låta att allt är mitt fel och att det inte bara är jag som är på dligt humör. Men herregud skaffa dig ett liv istället och skit i mitt. Jag är bara så irriterad på dig nu så jag hade kunnat skrika. Bara för att du är på dåligt humör så måste du väl fan inte göra så att jag blir på dåligt humör.

Nej jag gick inte till vägledningshuset idag. OCH?! Jag ska dit imorgon. Så kan folk sluta tjata och gnälla på mig? Jag gör det väl när jag vill och jag kommer göra det. Så kan ni bara hålla käften nu! Jag är fucking 20 år och kan ta hand om mig själv och JA jag gör precis vad jag vill. Ingen kan bestäma över mig, INGEN! Så det är inte ens lönt att försöka. Jag är trött på att jag alltid håller käften och försöker ignorera allt. Från och med nu kommer jag säga ifrån och sen skiter jag i om folk blir sura på mig och så vidare. Jag bryr mig inte. För varför ska jag bara sitta och ta emot all skit och bara ignorera det. Nej det är slut med det. Orkar inte va så snäll som jag är längre. Tydligen kommer jag ingen vart med det. Så då får jag ju bli ett jävla rövhål då ju. Är ni nöjda då?

Ingen ska kunna trycka ner mig..

Skiter i vad folk tycker om detta inlägget. Min jävla blogg och jag tvingar inte någon att läsa skiten. Här skriver jag det som jag har i huvudet. Inte allt men ja.. Och så e det.

Jag hatar människor!


HEJ DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback