Kan inte sova :P

Jag är inte trött så kan inte sova. Rätt konstigt ändå, för så fort hjärtat ligger bredvid mig så somnar jag direkt haha. Kanske är för jag känner mig så trygg när han ligger bredvid mig? Så nu vet jag inte vad jag ska göra.. ELLER JO! Nuu vet jag. Ska fan läsa aftonbladet och hd och sånt. Hjärtat vet varför hahahah. Ja jag kanske e lite orolig men vem hade inte vatt det. Eller inte orolig men nervös :P haha.

Hoppas jag nu får börja utbildningen så man kan få pengar också. För då vet jag vad jag ska köpa till hjärtat när han fyller år :), är ett tag till dess men jag tycker om att planera ahahaha.

Nu ska jag läsa nyheterna haha!


MITT HJÄRTA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback