Kär och galen hahaha

Sitter hemma och tar det lugnt, har inte lika ont i magen nu mer. Funderar på att kolla på någon film men vet inte vilken. Får väl se om jag hittar någon. Imorgon ska jag ner till vägledningshuset med Tosse och Casper. Sen ska vi äta på Max :) goooott haha. Men det är sista gången jag äter sånt skit på länge sen, för man har gått upp ett kilo och det är ångest!!

Linus åkte ju hem innan idag, saknar honom redan :( Men så är det väl när man är kär haha. Fast sen kanska jag e lite overdriven haha. Saknar han hela tiden :P . Men sån är jag! Tycker om honom så otroligt mycket. <3

Japps, nu hoppas jag bara att jag kommer in på utbildningen.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback