PANIK!!!!!

Märkte nu efter att jag duschat att jag tappar sjukt mycket hår! När jag borstar eller plattar håret så tappar jag jätte mycket hår!! Jag får panik. Vet inte vad jag ska göra? Om jag tappar mitt hår så vet jag inte vad jag gör. Jag kommer aldrig någonsin gå ut mer. Jag tappar ju inte stora "toffsar" så det ser inte ut som jag e skallig eller något men jag tappar skit många hårstrån!! Och så mycket som jag tappat idag har jag aldrig varit med om. Jag kommer döööö haha. Nää men allvar, va fan ska jag göra?

Läste lite på internet och det kan va vitaminbrist, stress, viktminskning och att man inte får tillräckligt med sömn?!!?!

Jag sover ju aldelles för mycket så det kan inte vara det. Och stressad är jag inte! Har dock tappat några kilo på senaste tiden. Tappat ett kilo nu på en vecka ;) Men kan det verkligen vara det? Jag ska köpa hundra vitamingrejer när jag får pengar. Jag tänker dock inte tappa mitt hår!!!!!

Men det blir inte att jag färgar håret rött nu. För om jag ska färga håret rött så måste jag bleka det först, och bleka är det värsta man kan göra. Jag har blekt mitt hår tillräckligt när man var 15-16 år haha. Så nej, nu ska jag låta min vanliga hårfärg växa ut. Skit tråkigt men hellre det än att bli flintskallig haha!

Min riktiga hårfärg är skitful! Typ ljusblond-ljusbrun eöller något. Var skit länge sen jag hade min riktiga hårfärg så jag vet inte riktigt vilken färg det är haha. Men det lär jag ju få se sen. ÅNGEST att jag inte kan färga det mer :(


Kommentarer
Anonym

Bra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-31 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback