Paranormal activity

Filmen handlar om ett par. Där tjejen har varit hemsökt sen hon var liten. Och nu har killen skaffat en kamera och bestämt att dom ska filma allt och så. Så dom filmar på natten och lite på dagen och så. Det händer en massa saker som dom får med på film. Han börjar reta upp spöket och det blir då värre och värre.. Det är en sann historia och det som är filmat ska vara filmat på riktigt.

Jag tyckte den var riktigt jävla äcklig. Man får se rätt mycket saker som händer och om du ska se den och är rädd för spöke och så vidare, så se inte den själv. Då kommer du inte kunna sova haha.

Tur jag såg den med Linus :P


Såg nu att lite i denna trailern i var med i filmen. men jag kanske inte såg den där allt var med eller något. Dom kan ju ha klippt bort lite. Ajja, jag vet inte. Men jag tror iallafall att den är sann! Det är ju upp till var och en och tro på det eller inte. I vilket fall som helst så har jag alltid trott på att det finns spöke, demoner och så. Har själv varit med om lite , tro det eller ej ;). Men dock inte saker som har hänt här, och det är jag glad över haha!

Jag ska fan köpa ett ouija bräde haha. Ja jag kanske utamanar ödet men jag e nyfiken och lite korkad ;). Däremot kommer jag bli svin rädd när jag väl gör det men skit i det haha. Hjärtat har sagt han gör det med mig så :) . Hehe nice !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback