så ja!

Nu har jag precis ringt till CSN. Gick hur snabbt som helst denna gången. Men ja jag får lån och så vidare om jag börjar ny utbildning :) Så nu ska jag bara orka dra ner till vägledningshuset så snabbt som möjligt och söka in. För utbildningen börjar den 16 November isåfall. Så jävla gött om jag kommer in!! Så jag hoppas.

Skönt att man har fixat detta nu. Så nu ska jag bara ringa min frisör klockan 13 och fråga henne om tid till att färga håret. Så kan man ju hoppas att man får en tid idag, inte för jag tror det men jag hoppas :).

Tror jag ska ha denna färgen typ :) Inte för rött och jag tycker den e skit snygg, så nu hoppas jag bara att jag passar i den färgen också haha. Har inte haft rött innan så.

Tar nog vägledningshuset imorgon så har jag det gjort, ska bara hitta mina betyg från grundskolan. Hittade dom för ett tag sen men nu vete fan var jag har lagt dom haha! Jobbigt värre! Bara till att leta ;).

Nu tycker jag hjärtat kan vakna så jag kan få veta när han ska ner till stan, dock glömde jag ta ut pengar när jag var och handla, så vet inte hur jag ska kunna ta bussen haha. så det blir nog att jag kommer senare till honom. Orkar liksom inte dra till affären IGEN! ;). Japps jag e lat.

Höres !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback