Sista inlägget för idag (kanske) ;)

Kan fan inte bestäma mig, vilken klänning jag ska ha asså. Alla har sagt olika. Det är ingen som har sagt samma klänning. Så ni ger mig fan bara ångest haha! Mamma har sagt hon betalar den till mig, så fort jag får reda på om jag kommer in på utbildningen. Så det är nice! För då hinner jag få den innan jag fyller år.

Har iallafall klarat min soppdiet 2 hela dagar nu :). Så länge har jag inte klarat någon annan diet, så grattis till mig haha. Tränade lite innan också :). Tänkte göra som så att jag köper den klänningen som jag ska ha i en storlek mindre, så SKA jag komma in i den när jag fyller år! Så har jag något att sträva efter. För det hade varit ångest de luxe om jag köper en klänning och sen inte kommer in i den haha. Då blir jag arg!

Imorgon ska jag hem till hjärtat om jag fixar pengar och sen på Torsdag ska jag va med Sandra eller Sara.

Nu ska jag snacka med hjärtat på msn :) Första gången han snackar mycket där med mig, annars sitter han bara och spelar, så jag får passa på ;). haha!

EXAKT en månad kvar till jag fyller år typ :). Glöm inte köpa present till mig nu!! haha skojaaaa :)


Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback