Sista inlägget sen ska jag sova!


Nej jag sover fortfarande inte. Som vanligt så kan jag inte somna, men när jag väl är med hjärtat och har han bredvid mig när jag ska somna så somnar jag direkt. Tror jag har vant mig lite för mycket att ha någon bredvid mig när jag sover. Men det är så mysigt att bara ligga och hålla om någon, känna han andas och känna värmen från honom när man ska sova. I love it <3 Har inte gjort så mycket idag, har varit otroligt seg. Men nu börjar man piggna till och det är ju inte speciellt bra. Sen att jag sitter och är lite små irriterad också. Jobbigt att man inte kan sova när man är irriterad och seg i hela kroppen. Men får väl försöka somna ändå.

Snart fyller man år också. Jag kommer inte ha någon fest den 20 November. För att ..
1. Jag har inga pengar
2. Vet inte vilka jag ska bjuda och det kommer bli gnäll hur jag än gör.
Så jag funderar faktiskt på att strunta i det helt och hållet. Men jag är inte säker än. Kanske blir fest men kanske inte. Den tiden den sorgen..

Nu denna veckan ska jag få reda på om jag kommer in på restaurang utbildningen eller inte. Och jag hoppas som fan att jag kommer in! Har kommit fram till att det är detta jag vill. Men det som är jobbigt är att man antagligen kommer få gå i skolan varje dag mellan 8-16 typ. Och jag hatar verkligen att gå upp på morgonen. Sen om jag kommer in så tänkte jag köpa en laptop också. Ifall man ska åka hem till någon så kan man ta med den och sitta och plugga. Till exempel om jag ska hem till hjärtat så tar jag med den och sitter och pluggar medans han spelar WOW. haha! Det är inte så dyrt med en laptop och jag ska ju inte ha den bästa, eftersom jag bara ska ha den till att plugga på. Isåfall om jag kommer in så köper jag den direkt jag får pengar :).

Sen har jag inte riktigt bestämt mig om jag ska söka lägenhet också. Jag vill ju helt klart flytta hemifrån så snart som möjligt men sen kanske det är bäst och bo hemma tills jag gått klart utbildningen. Ajja, får se hur det blir.

Nu skiter jag i och skriva mer, känns som om ingen har orkat läsa ändå hit ändå haha. Men som sagt så skriver jag det som ploppar upp i huvudet och om det är intressant eller inte, vet inte jag haha.

SovGott folket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback