SNART JULAFTON :)

Haha första gången jag längtar till julafton, sitter till och med och lyssnar på julmusik nu haha.

Vi i vår familj går upp vid 6-7 tiden och äter julfrukost och kollar på polarexpressen. Sen öppnar vi paketerna i våra julstrumpor haha. Sen bara myser vi tills klockan blir 15 för då ska man titta på Kalle Anka och dricka glögg, GOTT! Och sen efter Kalle Anka är slut så fixar vi maten och så. Och sen är det JULMAT! Håååe va GOTT!! Vi har alltid sjukt mycket mat, fast vi inte är så många haha. Men då har man mat dagen efter också ;). Och efter maten öppnar man julklapparna och bara myser och snackar och dricker lite.

Vill ha JUL nuuu!! :)
Bilder från vår jul förra året !


Julgranen hemma hos min syrra & hennes sambo.


Min syster & hennes sambo hade dukat fiiiint xD


HAHA Jag och Frida dricker Glögg :)
Jag ser skit sur ut, bara för jag va svin trött.


Min syster och hennes sambo dricker Glögg :)


MAAAT!! xD


MEER MAAAT!! xD


OCH ÄNNUUU MEER MAAAT!! xD HAHA..


Äta haha. Ser dock ut som jag stönar eller nått haha!


TOMTEN!! hahahaha xD

Japps, nu orkade jag inte lägga in fler ;)
Men fan va jag längtar till julen nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback