Söndag

Så jävla trött på att ha ont i magen nu. Vissa stunder gör det så ont så jag inte kan röra mig. Är inte ens hungrig eller något när jag har så ont. Pallar inte ens göra ett skit. Så himla trött på det..

Är hemma hos mig nu med Linus, ska äta snart. Fast jag inte är hungrig, men jag måste ju äta något. Skulle egentligen dratt hem till syrran men jag orkade inte sitta där och ha ont. Så jag stannar hemma. Sen imorgon ska jag och Tosse till vägledningshuset och söka in på restaurang utbildningen på Lernia. Så kan man ju hoppas att man kommer in också. Hade vatt hur skönt som helst. För då har jag något att göra och jag är mer intresserad av denna utbildningen än den jag börja på i Februari detta året, undersköterska. Hoppade av den för några månader sen, för det var inget för mig. Men skit i det nu. Vem fan bryr sig.

Ajja kan lika bra sluta skriva. Är så fruktanvärt irriterad just nu. Ont i magen och varm som en jävla idiot. Positiva Linda idag, eller inte.

Och sen så vill jag bara säga som så att jag tycker att folk ska sluta gnälla på mig om att jag tar min kille framför mina kompisar. För det gör jag inte och kommer inte göra det iheller. Och tycker ni jag gör det så känner ni inte mig. Så lägg av att tjata och gnälla på mig. För det är bara sjukt jävla irriterande. Ring ni mig istället och fråga om jag vill hitta på något. Ni behöver inte bara ringa på helgerna när det är fest. Man kan umgås annars också. Så det är bara att ringa och säga att ni vill ses. För det är inte bara jag som ska ringa som alltid. Så är det.. Trött på att det alltid är jag som ska höra av mig och så vidare. Kommer inte göra det mer. Vill ni umgås med mig så är det inte så jävla svårt och lyfta på luren och ringa.

Nu ska jag äta, så skit ner er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback