Tänk om..

Tänk om allt bara hade kunnat vara bra hela tiden. Tänk om det inte funnits skit snack eller falskhet.. Så fucking skönt allt hade varit då. Jag förstår egentligen inte varför folk snackar skit och håller på. Vad får dom ut av det? Ärligt talat så tycker jag att de som snackar skit hela tiden har inget liv. Dom kan ju inte ha nått liv eftersom dom hela tiden ska bry sig om alla andras liv och förstöra för alla andra hela tiden. Varför kan inte folk bara sluta snacka skit och sluta vara så falska? Jag tror inte att dom som snackar en massa skit tycker det är kul när det är tvärtom. Asså när någon snackar en massa om dom.. Ajja, de finns inget man kan göra åt det. Men det hade vatt skönt om alla bara hade varit normala i huvet haha. Tänk en värld utan en massa pedofiler och sånt också. Det hade varit underbart.. Men men!

Dom som snackar skit... Get a life ;) Har ni verkligen inget bättre för er?

Vet inte varför jag skriver detta, bara ploppade upp i huvudet haha !


Kommentarer
Therese

Tänk så här: Dom som snackar om dig gör dig bara populär ;)

2009-10-17 @ 22:06:40 URL: http://theresefryksater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback