Tjo faderittan !

Inte gjort ett skit idag, har varit irriterad och uttråkad typ halva dagen.

Imorgon ska jag hem till Sara och umgås med henne så fort jag vaknat och gjort mig iordning. Sen ska jag hem till hjärtat och sova hemma hos honom.

På fredag vet jag inte vad som händer än, jag hade tydligen fel för mig. Det var på Lördag som jag skulle ut med några stycken och inte fredag. Så måste snacka med Tosse också och säga att vi inte kan ses på lördag :(. Men då kan vi säkert ta det en annan dag. Problemet är att jag inte har några pengar alls nu. Så jag kommer inte kunna dricka på lördag, så det blir nyktert för mig. Men spelar inte så stor roll faktiskt. Så länge man har trevligt folk omkring sig så blir det ju kul ändå. Man behöver ju inte supa sig full för att ha kul. Men får se vad som händer.

Måste fan hem till min syster och hämta mitt smink och så. Jag går ju dock inte ut och festar utan smink. haha!

Nej nu ska jag kolla någon film och sen sova.

Auf wiederzhen ;)
(tror det stavas så, gick på tyska för hundra år sen så jag kan inte det så bra mer haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback