Tråååååååååååkiigt!!!!!!!!!!!!

Sitter och väntar på hjärtat :). Det är han den snabbe ni vet haha. Segare än en traktor haha! Men ja, han kommer iallafall. Så ska vi kolla film och mysa. Nu ska jag äta nått. För nu är Linda hungrig, så nu ska jag fylla på min tjocke mage hahaha. Börjar bli lite trött nu så jag sitter och skrattar åt absolut ingenting. Men sån är jag. Är ju på bra humör iallafall ! Så de e nice ;)

Va fan ska jag äta nu då? Vill inte ha macka iallafall, blöööö äckligt haha. Är inte ens sugen på något, men hungrig är jag haha. Tar nog en skiva ost så blir jag mätt haha. Kanske en liden skinka bit också hahaha.. Nej nu slutar jag skriva. Detta inlägget blev inte speciellt seriöst.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback