Trött på detta.

Varför ska folk bry sig hela tiden. Det jag väljer att göra eller inte göra är upp till mig. Jag har sagt nu att jag inte ska festa lika mycket för att jag inte vill det, det finns annat i livet man kan göra. Och man behöver inte festa varje helg, iallafall inte jag. Jag ska söka in på utbildning och så vidare och kommer jag in så kommer jag fest ännu mindre, för då kommer jag lägga mycket tid på att plugga. Och ja jag har även pojkvän nu och ja jag umgås kanske med han mycket. Men det är för att jag tycker om honom. Men nej vi umgås inte VARJE dag. Jag tycker om Linus och vill verkligen att det ska funka mellan honom och mig. Och ärligt talat så satsar jag hellre på Linus än att supa mig full varenda helg. Ok att det är klart att det kan vara kul att festa någon gång då och då med sina vänner och så vidare, och det kommer jag göra. Men inte varje helg mer. Och som jag har sagt innan.. Kan ni inte vara mina vänner bara för att jag slutat festa så mycket så är det faktiskt upp till er. Och då kan jag inte göra något åt det eller hur. Ni måste förstå att folk kan förändras. Det är vad jag vill och jag vill sköta mig nu. Jag vill börja en utbildning och ha ett seriöst förhållande med Linus. Det är det jag vill. Men det betyder inte att jag aldrig någonsin kommer festa mer. Verkligen inte. Men sen om ni tycker att jag är patetisk eller något annat så får ni tycka det. Det är ju som sagt upp till er. Men jag orkar inte att folk ska hacka och tjata om att jag har blivit tråkig.

Det är så här det kommer vara för mig nu. Jag kommer inte festa lika mycket som jag gjorde innan. Men jag kommer inte sluta helt iheller. Och kan ni inte vara vän med mig för det så fine.. Som sagt - UPP TILL ER!

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback