Tycker inte om att drömma mer.


3 Gånger har jag drömt att hjärtat varit otrogen haha. Det är skit jobbigt. Och inatt drömde jag det igen. Jag drömde att jag skulle någonstans med en jävla massa folk. Så handla vi öl och sånt i någon kiosk mitt ute i ingenstans. Sen gick hjärtat och nån kille till deras rum och jag gick ut på någon altan med Marie och någon annan och satt och snacka och så. Sen kommer det en skit ful kille och typ kollar på mig hela tiden. Så jag bara vad glor du på och så. Så börja han ragga på mig och jag var hur otrevlig som helst och sa att ja tror du jag vill ha dig, du har ju hur stor kropp som helst och sånt jätte litet huvud. HAHA! Så skulle jag gå in till hjärtat. Så kommer jag in i ett badrum där han sitter i ett badkar med en jävla brud. Och hon sitter typ över honom och dom har nått jävla täcke över sig. Så försökte jag dra av täcket men dom höll fast det och bruden satt och flina. Så börja jag gråta och skälla på hjärtat och fråga varför han gör så mot mig. Så typ kolla han ner och sa sen att ja det enda du vill ha mig till är sex ändå. Så börja jag gråta ännu mer och sa att det är verkligen inte sant och att jag tycker om han skit mycket. Sen vaknade jag och när jag vaknade så typ höll jag på att gråta. Skit jobbigt och drömma sånt här. Tycker inte om att drömma mer haha.

Jag tror jag drömmer detta bara för att jag går och oroar mig hela tiden. Har aldrig drömt sånt här innan. Men nu gör jag det nästan hela tiden. Och drömmarna känns så sjukt sanna.

Kollade upp drömtydning och fick fram detta :
Otrohet : Om en ung kvinna drömmer om otrohet, är det ett mycket gott omen. En dröm om otrohet kan också vara ett tecken på rädslor och svartsjuka.
Otrogen: Det är ett mycket gott omen för en ung flicka att drömma att hennes älskade är otrogen. Hon kommer att upptäcka att han är henne trogen, trots att en mycket rikare flicka försöker locka honom till sig.


hehe :P

Nu ska jag dricka kaffe och vänta på att hjärtat ska vakna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback