Usch..

Somnade vid 7 tiden i morse. Kunde inte sova för två saker, den ena saken skriver jag inte här och den andre är för att jag har sån fruktansvärd mensvärk. Haha roligt att veta va :p. Sen har jag typ vaknat 111 gånger i  natt av att det gjort ont i magen, så har inte fått så mycket sömn. Men ska inte gnälla. Blir nog att man åker hem till hjärtat och myser idag. Han är bakis så han vill ha bakismys haha ;). Man får ju ställa upp för sin pojkvän hehe.

Igår var jag fruktanvärt irriterad och ledsen. Vill dock inte ta det här i bloggen för vill inte att alla ska veta precis allt om mitt liv. Kan bara säga att jag mådde inte speciellt bra. Men det är ju sånt som händer. Alla har sina dåliga dagar.

Skriver kanske senare :)

Och ja jag är DIN och bara DIN hjärtat <3

Puss&Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback