4 april :)

Igår firade jag syrran hemma hos oss med hela familjen, god mat :). Sen åkte jag hem till hjärtat och sov där.
Idag stack jag hem till min pappa och fikade och så sen hem till hjärtat igen och jag e fortfarande här :P!

Då börjar man skolan på Tisdag, känns helt sjukt! Tiden går snabbt som fan. Nervös är jag också haha. Men jag hoppas verkligen att det går bra nu, detta är min enda chans till att faktiskt bli något. Så jag ska göra allt för att klara det. Sen eftersom jag är en person som ger upp lätt, så är jag lite rädd för att jag ska göra det nu också. Men det vill jag verkligen inte! Men jag har ju min älskade pojkvän som stöttar mig och det hjälper mycket <3.

Nej nu orkar jag inte skriva mer!

Pusshej!

//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback