Hejhej!

Igår stack jag, hjärtat och 2 andra till en grillplats och grillade hamburgers och hade det mysigt. Hamburgarna smaka som burger king haha! Sen efter det så åkte vi rundor lite överallt bara :). Orkar inte skriva en hel A4 sida om igår haha så det får räcka med detta. Etetete!

Mysigt!!



Idag blir det lugnt, är hemma hos hjärtat idag men ska hem senare ikväll! Sen vet jag inte riktigt vad som händer i veckan! Får la se.. Träffat Sandra nu i veckan har jag också gjort sen har man haft det mysigt med hjärtat och så. Så mycket mer har inte hänt. Kommer lite olika bilder dock ;)


Jag & Hjärtat :)


Sandra och Emilio :)


Min sötnos läser tidningen haha :)


HAHA från grillningen igår, ibland får man va lite omogen ;)

Nepps, nu ska jag se om hjärtat vill hänga med mig ner och röka :D ! Hoppas han vill för då kan han sätta på kaffe också! Känns som det blåser lite ute idag :/ . Får väl gå ut och kolla haha !

Puss&Kram
//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback