Jag skriveeer haha

Idag har det inte hänt mycket alls. Varit hemma hos syster och umgåts bara :). Ska stanna här till tisdag. På Tisdag ska jag till vägledningshuset och kolla kockutbildning och sådant, sen hem till hjärtat of course! Imorgon ska jag hälsa på Tosse ett tag och sen Sandra ett tag. Trevligt!

I Lördags - 6 månader med hjärtat <3 !

Vete fan vad jag ska skriva, händer inte så mycket nu för tiden.

I Fredags festade jag hemma hos Tosse med en massa. Sen stack vi till Dickens (fuckens) haha. Dansade satan ;) OCH jag gick i högklackade skor! , dom som känner mig vet att jag aldrig har ägt eller gått i ett par högklackade skor innan haha. MEN det gick faktiskt bra. Okej, jag e ju inte super på att gå i dom om man säger så, men jag ramlade inte och snubblade bara en gång ;) haha. Så lite credit får jag ändå ha! haha. Jävligt snygga är skorna iaf! Hjärtat som hitta dom till mig, han är duktig på att hitta snygga kläder och sådant. Men det är inte det enda han e duktig på ;) hehe.

Nepps, nu ska jag kolla rundor lite på facebook, sen dags att sova!

Tänkte lägga in bild på mina skor sen, men har ingen sladd till mobilden nu, så det kommer senare !




HAHA!! Hittade denna skit gamla bilden på mig! Typ 14 år haha. Som man såg ut haha!

Puss&Kram / Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback