Vad e de med mig egentligen?!

Nu är jag sjukt trött på mig själv. Fattar inte vad det är med mig längre. Nästan varje dag så blir jag på skit humör och sitter och deppar över absolut ingenting. Jag har för fan ingen anledning till att må såhär!! Jag har en underbar pojkvän som jag älskar och som jag är lycklig med. Så va fan mår jag såhär då för?! Ibland kan jag bara sitta och gråta helt utan anledning också. Hur normalt är detta liksom! Jag har aldrig varit sån här förut. Det är extremt jobbigt för varenda gång jag får dessa emo rycken så går det ju ut över alla andra och det vill jag verkligen inte. Vet fan inte vad det är med mig... Vissa dagar när jag får extrema emo ryck så vill jag ingenting, utan bara sitter och stirrar och gråter då och då utan anledning och det enda jag vill är sova. Asså jag är så irriterad på mig själv för att jag är sån här. Det kan ju inte vara bra?! Vet inte vad jag ska göra för att jag ska sluta få såna här ryck.

Ångest på detta... Ska alltid vara nått..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback