10 Augusti :)

Idag har jag och min älskling varit tillsammans i 10 underbara månader <3
Älskar dig!


Nu är man helt färdig och ska aldelles strax gå till bussen, eller ja den går om en halvtimme typ. Ska bara borsta tänderna sen är jag färdig. Nu sitter jag och dricker mitt kalla kaffe och röker och tar det lugnt den sista tiden innan det är dags och dra iväg. Idag ska vi antagligen bara baka någonting och sen slutar vi kanske.. Efter jag slutat så ska jag träna om jag inte slutar så tidigt, slutar jag tidigt så blir det hem till hjärtat först och sen ner till stan och träna med Marie :). Tänkte att vi kanske skulle köra något pass. Ska kolla vad det finns för pass nu för det glömde jag igår.

Skriver kanske senare idag :)

Puss&Kram //Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback