Another day in paradise?

Nää i paradiset är jag inte :P , tvärtemot haha. Sitter hemma nu och bara degar. Varit hos min älskling hela helgen och haft en underbar helg. Så nu är man hemma igen, inte speciellt spännande tycker jag. Lite sådär personliga problem har jag om man säger som så, som gör att jag inte vill vara hemma. Mer än så skriver jag inte här. Finns säkert personer som läser min blogg som inte ska ha med det att göra.

Imorgon är det skola igen 8.30. Rätt skönt ändå faktiskt. Trivs bra och så. Plus att jag kommer hemifrån några timmar haha. Nej nu ska ni inte tro att det är någor skit stort problem jag har för det är det inte. Bara lite sådär små tjafs och så.

Vet egentligen inte vad mer jag ska skriva just nu.

Så jag skiter i det haha! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback