Back home.

Då är man hemma från väla igen, eller ja har varit det i en timme nu men ändå.
Hittade inga kläder alls, var fan inga snygga någonstans.
Alla jeans jag testade satt fullt i röven men snyggt på benen så fick lite små damp haha.
Det enda som jag blev nöjd över va att jag fick på mig ett par byxor i storleken
Small och ett par i 28 :) NICE!
Så det blir att man handlar kläder på Fredag istället om man hittar något då.
Hjärtat ska med mig då för han säger alltid ärligt vad som är snyggt och vad som sitter bra.
Till skillnad från min mamma som säger att allt sitter snyggt även om det sitter som en sopsäck hahaha!

Jag köpte i alla fall smink och ett par söta trosor.
Fast nu när jag testade trosorna så var dom inte söta alls haha, men dom kostade inte så mycket
så det är skit samma ;)
Testade mitt smink i alla fall och här e resultatet.
Dock en ful bild på mig men orkade inte ta om bilden haha.


ÄLSKAR MASCARAN :D

Här är allt jag köpte..


Puder, vässare, fondation, pads, ögonbryns penna, mascara, ögonskugga och trosorna.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och äta vindruvor sen om en timme blir det sova!
Bara imorgon kvar sen på Fredag ska jag bara ha ett individuellt möte med läraren kl 10
och sen slutar jag och då ska jag hem till min älskling :D:D !!

Puss&Kram
//Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback