Blöö.

Har vaknat på helt fel sida idag. Känner inte för någonting, hade bara velat krypa under täcket igen och bara sova hela dagen. Men nu kan man ju inte det! Måste ju sköta skolan som sagt. Kan inte bli som när jag skulle bli undersköterska. Detta är min sista chans till att kunna bli något och jag vet att om jag väl hade börjat skita i skolan en enda dag så hade det varit kört sen. Så jag får helt enkelt tvinga mig själv dit. Det är inte det att jag inte vill till skolan idag. Känner inte för någonting bara.. Man har ju dom dagarna också liksom. Jaja Skit i det nu haha. Sitter på bussen på väg till skolan nu i alla fall. Blir ingen träning efter skolan, känner inte för att träna. Så det får bli hemma träning. Så e det. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Irriterande att man skulle behöva vakna med detta Skit humöret idag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback