Bra helg :)

Även om helgen inte är slut så har den varit väldigt bra. IGÅR så tar jag och hjärtat hemma hos hans mor föräldrar och åt middag. Det blev grillad fisk & potatis sen blev det glass med varma bär :) jätteee gott!! Mycket trevlig kväll faktiskt! IDAG stack jag och hjärtat ner till stan och käka Kinabuffe där man även fick sushi :-) bilden där uppe är från då. Första gången jag smaka sushi, tyckte inte om allt men där va något som jag tyckte tar okej, men det blev mest biff med bambuskott för mig men hjärtat åt en massa sushi. Nu ligger vi hemma hos hjärtat igen och bara myser. Blir chips och dipp och serie hela kvällen. Har haft väldigt ont i magen hela dagen så det är skönt att bara ta det lugnt. Nu orkar jag inte skriva mer för nu har älsklingen läst klart sin tidning så nu ska vi mysa. Puss och kram /Linda malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback