Bzzz..

Jag har en väldigt irriterande fluga i mitt rum, som flyger runt mitt huvud exakt hela tiden. Så det enda jag hör är BZZZ! haha jag verkligen hatar flugor, tycker dom är sjukt äckliga och störiga :P.

Igår var jag på 25 års fest. Trevligt trevligt. Dock blev det aldelles för mycket dricka som vanligt. Så fort jag har börjat dricka så slutar jag inte fråns jag däckar. Så känner nu att det är slut med att dricka alkohol på ett jävligt bra tag. Kände idag också att jag hade ont i hela kroppen och jag har varit så sjukt bakis så det inte är sant! Usch.. Tog taxi hem från Linus idag, kände att jag inte orkade sitta på en buss i en timme hem när jag mådde som jag mådde. 230 kr kosta taxi jäveln, men det va det värt :D. Sen när jag kommit hem så beställde jag pizza! Gooott.. Även om jag knappt fick i mig något. Fan jag hatar att min bakfylla sitter i en hel dag. Orkar knappt äta, dricka, röka eller över huvud taget röra mig.

Imorgon är det skola som vanligt. Börjar klockan 9. Vad vi ska göra kommer jag inte ihåg, tror det va att vi skulle gå igenom alkohol grejs. Men inte säker.

Nej nu orkar jag inte skriva mer känner jag. Mår illa som fan!

GodNatt <3

Lite olika bilder..


Emil och jag


Kräftorna som jag och hjärtat åt i helgen :) Goott!
Det roliga var att precis när vi satt oss ner och skulle äta så bara kände
jag något som stänkte på min hand, jag kolla och då såg jag att en fågel
sketet mitt på bordet så det stänkte på hela min hand haha. Äckligt :P

Orkar inte lägga upp fler haha .


Kommentarer
myrann

Gott med kräftor!! Avis :)

2010-08-22 @ 23:19:12 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback