Dags att skärpa sig!

Det va ju så att jag och älsklingen har en liten tävling om vem som går ner mest i vikt och så vidare till den 25 September, och det går inte speciellt bra om man säger som så. Jag har ätit en massa skit som jag inte ska äta och sen har jag knappt tränat någonting på en vecka nu. Så jag har typ fette ångest och lite små panik eftersom jag inte vill förlora ;) haha. Så nu jävlar är det fan dags att sätta i gång!! Tänkte att när jag får mina pengar nästa vecka så blir det bant mat och en massaaaa träning då såklart! Måste ju vinna över älsklingen ;). Han säger hela tiden att han kommer vinna och är så säker på att det kommer bli jag som doppar mig i havet i Oktober. SÅ därför hade jag bara velat vinna och få se han ta det jävla doppet haha. Vinner jag inte så blir jag arger :P .

Jag kom på innan idag att jag ibland inte tänker på vad som ploppar ur min mun. Det var så att jag stod och vänta på tåget, när det kom så ställde jag mig och vänta på folket som skulle gå av. Sen när jag väl skull gå på så kommer en kärring och tränger sig före mig så jag snubblar lite bakåt. Och ur min mun kom "SHIT har du BRÅTTOM ELLER???" , hon vände sig om och kollade snett och svarade "Ursäkta mig MEN det var faktiskt inte meningen". Sån jävla sur kärring haha. Ok, jag kanske inte skulle vräkt ur mig det så men ja. Sen när jag väl skulle av tåget igen så stod hon där och skulle av på samma hållplats som mig. Då väntade hon faktiskt tills jag gått av haha.

Imorgon är det studiebesök med skolan. Nu är jag frisk också. Eller ja frisk och frisk, det beror ju egentligen på hur man ser det, har aldrig varit helt frisk i huvet ;) haha skämt o sido. Vi börjar inte fråns klockan 10 så det är ju rätt skönt. Sen lär det ju inte ta flera timmar att vara där hoppas jag. Efter skolan bilr det träning och sen ner till vägledningshuset.

Nu blir det kaffe och glaaass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback