Dam ta dam!

Då har man nästan precis kommit hem. Har varit och tränat pilates med Marie mellan 18.30-19.30. Sen fick jag sitta och vänta på bussen i 30 minuter, sjukt drygt! Finns fan inget tråkigare än att sitta på en buss i 50 minuter hem.

Nu sitter jag i alla fall hemma, har precis ätit 3 mackor med makrill, blev min middag idag. Orkade inte göra något annat. Men makrill är gott så det funkade för idag.

Imorgon är det skola igen klockan 9.00. Ska få besök av HRF (hotell och restaurang facket). Sitta och lyssna på dom någon timme sen slutar man. Så då tänkte jag gå och träna en timme och sen ska jag hem till min syster och passa Emil till klockan 18 ungefär sen blir det hem och ta det lugnt igen.

Emil :) <3

På fredag är det skola igen, ingen aning om hur länge vi går då men det är väl bara någon timme sen ska jag träna och sen blir det vägledningshuset med älsklingen, sen antagligen hem till honom och mysa hela helgen.

jag och hjärtat har lite planer nu i September om allt går som det ska :) Vad, skriver jag icke än haha. Hemliis ;). Får ni veta om det blir något. Men jag HOPPAS! Hade varit super skönt och mysigt.

Nu ska jag röka sen sova, upp 5.30 imorgon.
Puss&Kram//Linda Malmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback