Drygt..

Då sitter man på bussen nu. Tar BARA en timme att åka ut till ättekulla, drygt de luxe.. Men sånt är livet. Hoppas nu att jag hittar också annars så vet jag inte vad jag ska göra. Men det löser sig nog :-P. Kom på nu att jag glömde mina tränings kläder hemma :/ , ångest! Jaja blir att träna hemma idag då istället. Tänker inte åka hem och hämta kläderna och sen åka buss till stan igen. Så kul är det inte att åka buss haha. Så blir träning imorgon istället. Nej nu orkar jag inte skriva mer. Puss&kram /Linda malmquist

Kommentarer
myrann

Svar: Javisst är hon. Dock är hon inte så söt när hon är dyngsur och rister sig tio gånger, hahahah!

2010-08-18 @ 17:31:17 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback