Fredagen den 13de!

Inte lika seg idag som jag var igår. Däremot har jag fruktansvärd mensvärk :(, finns inget värre! Jaja, har proppat i mig två panodil så jag hoppas dom ska hjälpa snart! Sitter på bussen nu till skolan, blev lite sen idag.. Vet inte om det blir någon träning idag, har jag så ont i magen när jag slutar som jag har nu så kommer jag inte orka. Så då får det isåfall bli i helgen istället! Det löser sig.. Ska till vägledningshuset idag i alla fall, är så illa tvungen haha. Så jag får ha hur ont jag vill, för dit ska jag! Sen blir det hem till min älskling som sagt. Vet inte om jag kommer orka något speciellt ikväll i och med magen så det blir kanske att vi bara myser, men det e nice :-D. Inget mer att säga.. Puss&kram /Linda malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback