God morgon folket!

Pigg och vaken!! Vaknade vid 5 idag så gick upp och koka kaffe. Har precis duschat nu så nu sitter man här och skriver ett snabbt blogg inlägg, dricker kaffe och röker. Sen ska jag sminka mig och fixa håret och sen blir det iväg till skolan! Känner att jag kommit in lite i morgon rutinen nu. För just nu är jag hur pigg som helst. Sen att det är jobbigt de luxa att ta sig upp ur sängen när man vaknar är en annan sak haha. Efter skolan idag blir det träning och sen ska jag hem till syster och Emil och sitta där ett tag. Allt för att jag inte ska åka hem och somna efter skolan haha. För gör jag det så är allt katastrof haha. Nej nu ska jag fixa mig, skriver kanske ett litet inlägg innan jag åker om jag hinner (:

Puss&Kram //Linda Malmquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback