God Morgon!

Vaknade redan 6 i morse sen kunde jag inte somna om igen, så jag gick upp. Börjar inte från tio och vi ska ut till ättekulla och gå på studiebesök på Saba eller va det heter. Så jävla drygt bara, för jag får ta bussen redan 8.21 och då är jag där en timme för tidigt. Men tar jag inte den så kommer jag en timme sent. Jag hatar att åka buss! Fan dags att fixa körkort snart så man sen kan köpa en bil och slippa sånt här krångel och skit! Jaja inget jag kan göra åt det nu. Jag har en timme på mig att hitta stället i alla fall haha! Nu kan man ju bara hoppas på att man inte ska va där i flera timmar. Men det kan ju inte ta mer än en, två timmar?! Får väl se..

Nu måste jag snabba
mig med att göra ve mig, var meningen att jag skulle tagit bussen 8.51 men den gick ju inte ändå ut dit så då blev det lite snabba bud i melerud haha.

Skriver ikväll!
Tjingeliiiiing :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback