God natt!

Sista inlägget för idag. Ska snart nanna kudden så man är pigg och hänger med på lektionen imorgon. Satt och räkna lite på pengarna denna månaden. Kom fram till att när alla skulder, internet, tanka mobil + att köpa en ny mobil för max 1500 kr så har jag cirka 3000 kvar att leka på i en månad :P. Kommer bli lite snålt denna månaden men va fan, måste ha ny mobil. Ska nog gå hur bra som helst. HOPPAS JAG haha.. Jaja får se hur det går.

Kanske ska sluta röka?? Så sparar man de pengarna ;)

Nej nu är det nattinatti för mig!


Kommentarer
myrann

http://www.pricerunner.se/cl/1/Mobiltelefoner?search=sony%20ericsson%20yari



Jag har en sånhär hemma som jag hade i typ 2 månader innan jag köpte iPhonen. Du kan få köpa den av mig om du vill. Fast såg du var ute efter touch och 3 megapixel. Annars har jag den iaf och den är ju så gott som ny :)

2010-08-24 @ 22:33:28 URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback